Spill Bridge 2 - gratis online bridgekurs (oppdatert)

Søndag 19. januar starter kurset Spill Bridge 2 på BBO.

Spill Bridge 2 - gratis online bridgekurs (oppdatert)

Teori + praksis

Kurset går over 12 søndagskvelder, fra kl 19.00-21.00. Hver leksjon er delt i to deler - først teori, og så spilletrening. Under teoridelen samles alle deltakerne ved et undervisningsbord, og foreleserne snakker og viser spill som passer til dagens tema. Deltakerne kommuniserer via vhat. Deretter er det 8 spill spilletrening i en lukket turnering eksklusivt for kursets deltakere med veiledning fra bridgelærer. Man trenger ikke makker for å delta - de som ikke har avtalt med noen før leksjonen starter, bruker makkertorget.

Gode foredragsholdere

Foredragsholdere blir Geo Tislevoll (geot), Kristian Barstad Ellingsen (krisell) og Sofie Græsholt Sjødal (sgs3) og Agnethe Hansen Kjensli (mixmaster). Alt som blir sagt blir også oppsummert skriftlig i chat av Markus Lund, og har du problemer med tekniske ting som f. eks. å få til chatten, melde deg på til spilletreningen e.l., så kan du få hjelp av Iwona Larssen (SB2 kurs).

Gratis for medlemmer av NBF - maks 80 deltakere

Kurset passer deg som nettopp har fullført et nybegynnerkurs, eller ønsker en oppfrisking/tette kunnskapshull. Kurset har en kapasitet på 80 deltakere. Kurset er gratis for medlemmer av NBF, og koster 600,- for de som ikke er medlemmer.

Les mer om kurset